Przetargi archiwalne

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. "Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego"

Emilia Kozłowska
Odsłony: 1247

Giżycko: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego.
Numer ogłoszenia: 281813 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 9434, faks 87 428 4565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzosipo.gizycko.edu.pl,

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń obsługi gastronomicznej i hotelarskiej dla uczniów Technikum Nr 3 w Zespole Szkół Zawodowych w ramach projektu Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Wykonawca odpowiada za osiągnięcie rezultatów określonych w projekcie. Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania się z zapisami projektu, w szczególności dotyczącymi grupy docelowej, rezultatów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się cen ofertowych oraz warunkami wykonania zamówienia. Zamówienie podzielone jest na 4 Części. Część I. Kurs barmana I stopnia: 1. Liczba uczestników zajęć: 20 osób - 1 grupa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 2. Program szkolenia musi obejmować 30 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. W godzinach 8:00 - 18:00 (4 dni po 7,5 h dziennie). 3. Kursant powinien pozyskać wiedzę i praktyczne umiejętności między innymi z zakresu: 1) Wprowadzenie i terminologia: barman jako zawód; barmański savoir-vivre, praca z klientem, barman szefem lokalu. 2) Bar jako miejsce pracy, Alkohol jako używka albo atrybut kultury; podział na typy barów; umeblowanie i wyposażenie, aranżacja, wyposażenie podręczne, podział alkoholi: piwo, wino, wódki białe i gatunkowe, brandy, koniak, likiery, whisky, aperitif, digestif, wpływ alkoholu na organizm człowieka. 3) Podstawy miksologii: cocktaile, rodzaje drinków: long, short i inne, drinki światowe i lokalne, dodatki, składniki dekoracyjne, szkło barowe, miary, dodatki uzupełniające. 4) Nauka sporządzania wybranych drinków. 5) Kawa w barze. Nauka sporządzania drinków na bazie kawy: ekspres do kawy ciśnieniowy, zasady parzenia i serwowania kawy, drinki na bazie kawy. 6) Free style: czym jest free style, zasady i techniki free style, pokaz free style. 4. Zamawiający wymaga, aby kurs zrealizowany był na terenie miasta Giżycka. Zamawiający może udostępnić wykonawcy nieodpłatnie sale lub pomieszczenia szkoleniowe na terenie Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku na podstawie umowy użyczenia pomieszczenia. (Wzór umowy zawierającej warunki użyczania pomieszczeń do przeprowadzania kursów i szkoleń zawiera załącznik nr 4). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, i który zamierza skorzystać z pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację tej części zamówienia podpisze umowę użyczenia pomieszczeń do przeprowadzenia kursów i szkoleń. Termin realizacji kursu: ferie zimowe (27.01.2014 - 09.02.2014r.) w godzinach 8:00 - 18:00 (4 dni po 7,5 h dziennie). 5.Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników kursu materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej) oraz materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4, długopis). Po zakończeniu szkolenia ww. materiały przejdą na własność uczestników. Jeden komplet wszystkich materiałów szkoleniowych o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. 6.Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursów wszelkie niezbędne do przeprowadzenia szkolenia materiały zużywalne i akcesoria w szczególności, naczynia, niezbędne urządzenia do sporządzania napojów oraz odpowiedni do programu szkolenia barmanów rodzaj i ilość trunków, soków, napojów, owoców oraz elementów dekoracyjnych - każdy uczestnik kursów powinien mieć swobodny dostęp do sprzętu, akcesoriów i materiałów szkoleniowych. 7.Wykonawca w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia prześle Zamawiającemu program szkolenia i materiały szkoleniowe celem ich akceptacji. 8.Każdy uczestnik powinien kursu powinien wykonać odrębnie minimum 20 drinków, w tym 10 alkoholowych. 9.Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu, tj.: 1)Dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych; 2)Rejestru wydanych zaświadczeń; 3)Protokołu z egzaminu; 4)List obecności i odbioru cateringu; 5)List potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych; 6)List potwierdzających odbiór zaświadczeń. Podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego koordynatora projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie mu przekazana. 10.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, listy obecności oraz miejsce prowadzenia szkolenia muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 dostępne na stronie www.efs.gov.pl w dziale Dokumenty promocyjne. 11.Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu (zaświadczenie, świadectwo, certyfikat itp.) zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., Nr 34, poz. 186 ze zmianami). 12.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu podczas zajęć, składającego się z co najmniej: 1)kawy, herbaty, cukru podanego w cukiernicy, śmietanki do kawy, cytryny, ciastek różnych (min. 15 dag na 1 osobę) dostępnych bez ograniczeń podczas każdej z przerw, 2)ciepłego posiłku składającego się z co najmniej drugiego dania (gramatura każdego posiłku min. 500 g, podczas 4-dniowego kursu co najmniej 2 razy musi być serwowane danie mięsne). 3)wody mineralnej niegazowanej - w ilości 1 x 0,33 l na osobę dziennie, 4)wody mineralnej gazowanej- w ilości 1 x 0,33 l na osobę dziennie. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Część II. Kurs kelnera na poziomie podstawowym: 1.Liczba uczestników zajęć: 20 osób - 1 grupa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 2.Program szkolenia powinien obejmować 30 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych (w tym 20 godzin zajęć praktycznych). W godzinach 8:00 - 18:00 (4 dni po 7,5 h dziennie). 3.Kursant powinien pozyskać wiedzę i praktyczne umiejętności w szczególności z zakresu: Wygląd i prezencja kelnera, karty menu, przygotowanie sali konsumenckiej, techniki nakrywania stołów bielizną stołową, dekoracja stołów, przenoszenie tac i zastawy stołowej, zbieranie zastawy po konsumpcji, przebieg, zasady i metody obsługi kelnerskiej gości, savoir vivre, serwowanie potraw, napojów alkoholowych i bezalkoholowych, organizacja obsługi różnych form przyjęć i bankietów, system rozliczeń kelnerskich. 4.Zamawiający wymaga, aby kurs zrealizowany był na terenie miasta Giżycka. Zamawiający może udostępnić wykonawcy nieodpłatnie sale lub pomieszczenia szkoleniowe na terenie Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku na podstawie umowy użyczenia pomieszczenia. (Wzór umowy zawierającej warunki użyczania pomieszczeń do przeprowadzania kursów i szkoleń zawiera załącznik nr 4). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, i który zamierza skorzystać z pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację tej części zamówienia podpisze umowę użyczenia pomieszczeń do przeprowadzenia kursów i szkoleń. Termin realizacji kursu: ferie zimowe (27.01.2014 - 09.02.2014r.) w godzinach 8:00 - 18:00 (4 dni po 7,5 h dziennie). 5.Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników kursu materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej) oraz materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4, długopis). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników. Jeden komplet wszystkich materiałów szkoleniowych o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. 6.Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursów wszelkie niezbędne do przeprowadzenia szkolenia materiały zużywalne i akcesoria w szczególności, naczynia, sztućce, bielizną stołową, tace kelnerskie - każdy uczestnik kursów powinien mieć swobodny dostęp do sprzętu, akcesoriów i materiałów szkoleniowych. 7.Wykonawca w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia prześle Zamawiającemu program szkolenia i materiały szkoleniowe celem ich akceptacji. 8.Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu, tj.: 1)Dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, 2)Rejestru wydanych zaświadczeń, 3)Protokołu z egzaminu, 4)List obecności i odbioru cateringu, 5)List potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, 6)List potwierdzających odbiór zaświadczeń. Podczas trwania kursu dokumentacja będzie przechowywana w miejscu wskazanym przez szkolnego koordynatora projektu, a po zakończeniu kursu niezwłocznie mu przekazana 9.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, listy obecności oraz miejsce prowadzenia szkolenia muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 dostępne na stronie www.efs.gov.pl w dziale Dokumenty promocyjne. 10.Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu (zaświadczenie, świadectwo, certyfikat itp.) zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., Nr 34, poz. 186 ze zmianami). 11.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu podczas zajęć, składającego się z co najmniej: 1)kawy, herbaty, cukru podanego w cukiernicy, śmietanki do kawy, cytryny, ciastek różnych (min. 15 dag na 1 osobę) dostępnych bez ograniczeń podczas każdej z przerw 2)ciepłego posiłku składającego się z co najmniej drugiego dania (gramatura każdego posiłku min. 500 g, podczas 4-dniowego kursu co najmniej 2 razy musi być serwowane danie mięsne). 3)wody mineralnej niegazowanej - w ilości 1 x 0,33 l na osobę dziennie, 4)wody mineralnej gazowanej- w ilości 1 x 0,33 l na osobę dziennie. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Część III. Kurs - szkolenie z obsługi systemu do zarządzania obiektem hotelowym ReHot: 1.Liczba uczestników zajęć: 16 osób - (15 uczniów oraz 1 opiekun). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 2.Program szkolenia powinien obejmować 8 godzin zajęć dydaktycznych w systemie pozalekcyjnym (sobota) w okresie luty - marzec 2014 r. 3.Kursant powinien pozyskać wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie obsługi programu. Plan realizacji szkolenia , kursu - program szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., Nr 34, poz. 186 ze zmianami). 4.Zamawiający wymaga, aby kurs zrealizowany był na terenie miasta Giżycka. Zamawiający może udostępnić wykonawcy nieodpłatnie sale lub pomieszczenia szkoleniowe na terenie Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku na podstawie umowy użyczenia pomieszczenia. (Wzór umowy zawierającej warunki użyczania pomieszczeń do przeprowadzania kursów i szkoleń zawiera załącznik nr 4.). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, i który zamierza skorzystać z pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację tej części zamówienia podpisze umowę użyczenia pomieszczeń do przeprowadzenia kursów i szkoleń. Termin realizacji kursu: luty - marzec 2014 r. Ostateczny termin zostanie uzgodniony tylko z wybranym Wykonawcą. 5.Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: a)Zapewni niezbędny do przeprowadzenia szkolenia sprzęt komputerowy i oprogramowanie (o ile szkolenie będzie realizowane poza Zespołem Szkół Zawodowych w Giżycku), bądź oprogramowanie (jeśli szkolenie odbędzie się na terenie Zespołu Szkół zawodowych w Giżycku). b)Przygotuje materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe dla uczestników szkolenia. Po zakończeniu szkolenia materiały przejdą na własność uczestników, Jeden komplet wszystkich materiałów szkoleniowych o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. c)Przekaże uczestnikom szkolenia certyfikaty i zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, d)Przekaże zamawiającemu listy potwierdzające odbiór certyfikatów i zaświadczeń, listę obecności uczestników szkolenia. 6.Wykonawca w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia prześle Zamawiającemu program szkolenia i materiały szkoleniowe celem ich akceptacji. 7.Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu, tj.: 1)Dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, 2)Rejestru wydanych zaświadczeń, 3)Protokołu z egzaminu, 4)List obecności i odbioru cateringu, 5)List potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, 6)List potwierdzających odbiór zaświadczeń. 8.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, listy obecności oraz miejsce prowadzenia szkolenia muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 dostępne na stronie www.efs.gov.pl w dziale Dokumenty promocyjne. 9.Wykonawca musi posiadać uprawnienia dotyczące szkoleń, zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje odpowiednie do prowadzonego szkolenia. 10.Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu (zaświadczenie, świadectwo, certyfikat itp.) zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., Nr 34, poz. 186 ze zmianami). 11.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu podczas zajęć, składającego się z co najmniej: 1)kawy, herbaty, cukru podanego w cukiernicy, śmietanki do kawy, cytryny, ciastek różnych (min. 15 dag na 1 osobę) dostępnych bez ograniczeń podczas każdej z przerw 2)ciepłego posiłku składającego się z co najmniej drugiego dania (gramatura każdego posiłku min. 500 g, podczas 4-dniowego kursu co najmniej 2 razy musi być serwowane danie mięsne). 3)wody mineralnej niegazowanej - w ilości 1 x 0,33 l na osobę dziennie, 4)wody mineralnej gazowanej- w ilości 1 x 0,33 l na osobę dziennie. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Część IV. Kurs - szkolenie Savoir vivre: 1.Liczba uczestników zajęć: 26 osób - uczniów klasy technik hotelarstwa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 2.Program szkolenia powinien obejmować 8 godzin zajęć dydaktycznych w systemie pozalekcyjnym (sobota) w kwietniu 2014 r. 3.Program szkolenia z zakresu savoir vivreu w hotelu powinien zawierać następujące zagadnienia: 1)Wprowadzenie i historia savoir vivre , 2)Pierwsze spotkanie - witanie się, podanie dłoni, powstawanie, przedstawianie, wizytówki 3)Etykieta stołu: przywitanie, nakrycie stołu, zachowanie się przy stole, konwersacja przy stole, rola sztućców, rola gospodarza, pożegnanie, 4)Normy zachowania przy stole: poprawność jedzenia, elegancja picia, itp., 5)Język savoir vivre: słowo, gest, dyskusja, język ciała, asertywność, 6)Poprawna komunikacja: sztuka słuchania, dyskusja, forum, wystąpienia, omyłki, przekaz wiadomości; rozmowy telefoniczne - zasady kontaktowania się przez telefon, zwroty powitalne i pożegnalne przy obsłudze połączeń przychodzących i wychodzących; poczta elektroniczna - zasady eleganckiego pisania wiadomości, prawidłowe rozpoczęcie i zakończenie. 7)Zasady ubioru: ubiór odpowiedni do okazji, makijaż właściwy do sytuacji, strój damski i męski, 8)Savoir vivre w recepcji hotelowej oraz podczas obsługi gości na sali konsumenckiej 9)Goście w firmie - zasady profesjonalnego przyjmowania kontrahentów: anonsowanie, powitanie gości biznesowych, wprowadzenie do gabinetu, odprowadzanie i pożegnanie, organizacja zebrań, konferencji, spotkań, poczęstunek w firmie - jak i co się podaje i w jakiej kolejności. Zamawiający wymaga, aby kurs zrealizowany był na terenie miasta Giżycka. Zamawiający może udostępnić wykonawcy nieodpłatnie sale lub pomieszczenia szkoleniowe na terenie Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku na podstawie umowy użyczenia pomieszczenia. (Wzór umowy zawierającej warunki użyczania pomieszczeń do przeprowadzania kursów i szkoleń zawiera załącznik nr 4). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, i który zamierza skorzystać z pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację tej części zamówienia podpisze umowę użyczenia pomieszczeń do przeprowadzenia kursów i szkoleń. Termin realizacji kursu: kwiecień 2014 r. Ostateczny termin zostanie uzgodniony tylko z wybranym Wykonawcą. 4.Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia jest zobowiązany: a)Zapewnić materiały szkoleniowe i piśmiennicze dla każdego uczestnika zgodne z tematyką zajęć. Jeden komplet wszystkich materiałów szkoleniowych o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia. b)Zapewnić uczestnikom szkolenia certyfikaty i zaświadczenia o ukończeniu szkolenia; c)Przekazać zamawiającemu listy potwierdzające odbiór certyfikatów i zaświadczeń, listę obecności uczestników szkolenia. 5.Wykonawca w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia prześle Zamawiającemu program szkolenia i materiały szkoleniowe celem ich akceptacji. 6.Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej dokumentacji kursu, tj.: 7.Dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, 1)Rejestru wydanych zaświadczeń, 2)Protokołu z egzaminu, 3)List obecności i odbioru cateringu, 4)List potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, 5)List potwierdzających odbiór zaświadczeń. 7.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, listy obecności oraz miejsce prowadzenia szkolenia muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 dostępne na stronie www.efs.gov.pl w dziale Dokumenty promocyjne. 8.Wykonawca musi posiadać uprawnienia dotyczące szkoleń, zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje odpowiednie do prowadzonego szkolenia. 9.Wykonawca zobowiązany będzie po ukończeniu kursu przeprowadzić egzamin sprawdzający umiejętności i na tej podstawie wydać stosowne dokumenty świadczące o ukończeniu kursu (zaświadczenie, świadectwo, certyfikat itp.) zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., Nr 34, poz. 186 ze zmianami). 10.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu podczas zajęć, składającego się z co najmniej: 1)kawy, herbaty, cukru podanego w cukiernicy, śmietanki do kawy, cytryny, ciastek różnych (min. 15 dag na 1 osobę) dostępnych bez ograniczeń podczas każdej z przerw, 2)ciepłego posiłku składającego się z co najmniej drugiego dania (gramatura każdego posiłku min. 500 g, podczas 4-dniowego kursu co najmniej 2 razy musi być serwowane danie mięsne), 3)wody mineralnej niegazowanej - w ilości 1 x 0,33 l na osobę dziennie, 4)wody mineralnej gazowanej- w ilości 1 x 0,33 l na osobę dziennie. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą: Dla Części 1: - która posiada co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dany kurs lub szkolenie zawodowe i przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia/kursy barmańskie, trwające co najmniej 15 godzin każda, w grupie/grupach co najmniej 10-osobowych. Dla Części 2: - która posiada co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dany kurs i przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia/kursy kelnerskie, trwające co najmniej 15 godzin każda, w grupie/grupach co najmniej 10-osobowych. Dla Części 3: - która posiada co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dany kurs/ szkolenie zawodowe i przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia/kursy zakresu obsługi systemu do zarządzania obiektem hotelowym Rechot, trwające co najmniej 15 godzin każda, w grupie/grupach co najmniej 10-osobowych. Dla Część 4: - która posiada co najmniej dwuletnie (w czasie ostatnich 5 lat) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dany kurs/szkolenie zawodowe i przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia/kursy z zakresu savoir vivre w hotelu trwające co najmniej 15 godzin każda, w grupie/grupach co najmniej 10-osobowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o akceptacji warunków umowy - zawarte w Formularzu Oferty;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Zleceniobiorcy, za uprzednią pisemną zgodą Zleceniodawcy, w następujących okolicznościach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, które muszą być udokumentowane. 3. W przypadku zmiany osoby, o której mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. 4. Zleceniodawca może także zażądać od Zleceniobiorcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 2 niniejszego rozdział, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Zleceniobiorca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zleceniodawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzosipo.gizycko.edu.pl; http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2014 godzina 15:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie stanowi część projektu realizowanego przez Zamawiającego: Podniesienie kompetencji uczniów Technikum nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załacznikami - pobierz (30.12.2013r.)

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania -  część III. Kurs - szkolenie z obsługi systemu do zarządzania obiektem hotelowym ReHot - pobierz (14.01.2014r.)

Wybór najkorzystniejszej oferty - część I. Kurs barmana I stopnia - pobierz (17.01.2014r.)

Wybór najkorzystniejszej oferty - część II. Kurs kelnera na poziomie podstawowym - pobierz (17.01.2014r.)

Wybór najkorzystniejszej oferty - część IV. Kurs - szkolenie Savooir vivre - pobierz (17.01.2014r.)