Przetargi archiwalne

|
Odsłony: 2622

Giżycko: Usługa napisania i wydrukowania książki-poradnika pt. Codzienne ćwiczenia
Numer ogłoszenia: 116589 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 9434, faks 87 428 4565.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzosipo.gizycko.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa napisania i wydrukowania książki-poradnika pt. Codzienne ćwiczenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest napisanie i wydrukowanie książki ukazującej wykonywanie codziennych ćwiczeń. Tytuł poradnika Codzienne ćwiczenia, nakład: 140 szt. Ogólne wymogi dotyczące poradnika. Zawartość merytoryczna. 1.Znaczenie codziennych ćwiczeń na zachowanie zdrowia, ukazując pozytywne aspekty ćwiczeń w zachowaniu dobrej kondycji fizycznej. Opis podstawowych ćwiczeń, które można wykonywać w domu, na podwórku, na sali gimnastycznej przy użyciu nieskomplikowanych urządzeń. Opis powinien zawierać podstawowe wiadomości dotyczące przygotowania się do ćwiczeń, rozgrzewki i sposobu wykonywania niektórych z nich. Opis powinien zajmować, co najmniej 1 stronę w każdym języku, tzn.: polskim, rosyjskim i litewskim. 2. Zdjęcia lub rysunki ukazujące poszczególne etapy wykonywania ćwiczeń z krótkim opisem w trzech językach: polskim, rosyjskim i litewskim. Warunki techniczne: Poradnik musi zawierać okładkę i stronę tytułową. Poradnik powinien być prosty w odbiorze, ukazujący ćwiczenia, które można wykonywać w domu, na podwórku, na sali gimnastycznej. Wykonawca uzupełni zdjęcia lub rysunki ćwiczeń krótkim opisem jak je wykonywać, co pozwoli lepiej zrozumieć przedstawiane zagadnienia. Rysunki i grafiki muszą być wykonane w kolorze, w rozdzielczości, co najmniej 300 dpi. Fotografie mają pochodzić z zasobów Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby poradnik miał objętość minimum 50 stron formatu B5, druk dwustronny wielokolorowy. Do tej objętości nie jest liczona okładka i strona tytułowa. W poradniku będzie zastosowana miękka okładka, grzbiet klejony lub na spiralce. Okładka oraz pierwsza strona ma zawierać wszystkie znaki logo, które Zamawiający przekaże Wykonawcy w formie elektronicznej oraz informację: projekt Nr ILPR.02.02.00-72-037/10 Rozwój infrastruktury i współpracy edukacji zdrowotnej, realizowany w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa - Polska - Rosja 2007 - 2013, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Informacja musi być w języku polskim, rosyjskim i litewskim. Wykonawca zobowiązany jest, podczas przygotowania książki do przestrzegania zasad reklamy, która jest publikowana na stronie Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa-Polska-Rosja 2007-2013 http://www.lt-pl-ru.eu. Zamawiający dopuszcza, aby wymiana informacji i materiałów pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym odbywała się poprzez pocztę elektroniczną. Zamawiający ustali z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jakie informacje muszą zostać zawarte w publikacji. Pierwsza wersja poradnika (wraz z projektem graficznym okładki) zostanie przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej najpóźniej w ciągu: a) 50 dni kalendarzowych od podpisania umowy- w przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże termin wykonania zamówienia do 30.09.2014 b) 43 dni kalendarzowych od podpisania umowy- w przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże termin wykonania zamówienia do 22.09.2014 c) 36 dni kalendarzowych od podpisania umowy- w przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże termin wykonania zamówienia do 15.09.2014 d) 29 dni kalendarzowych od podpisania umowy- w przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty wskaże termin wykonania zamówienia do 08.09.2014. Za termin przekazania uważany będzie dzień otrzymania przez Zamawiającego wersji elektronicznej poradnika. W ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania wersji elektronicznej Zamawiający przekaże Wykonawcy uwagi do poradnika. Wykonawca ma na wprowadzenie korekt, wynikających z uwag, 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania tych uwag. Za termin przekazania poprawionej wersji poradnika uważany będzie dzień jej otrzymania w wersji elektronicznej przez Zamawiającego. Zamawiający może w ciągu 5 dni kalendarzowych zgłosić uwagi do treści poradnika po wprowadzonych korektach. Na wprowadzenie zgłoszonych uwag do poradnika i przekazanie Zamawiającemu poprawionej wersji Wykonawca ma 5 dni kalendarzowych od dnia przekazania tych uwag. Zamawiający w ciągu 3 dni kalendarzowych po przekazaniu poprawionej wersji poradnika przekaże Wykonawcy informację o zatwierdzeniu złożonej wersji. Wykonawca w ciągu 10 dni kalendarzowych od zatwierdzenia ostatecznej wersji przez Zamawiającego przedstawi, Zamawiającemu gotowy, wydrukowany egzemplarz próbny do akceptacji. W przypadku zastrzeżeń dotyczących usług poligraficznych, sposobu wykonania druku czy okładki, Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest nanieść poprawki na koszt własny z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego. Wykonawca w ciągu 14 dni kalendarzowych po zatwierdzeniu wydrukowanej wersji próbnej poradnika wykona wydruk pełnego nakładu i przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia (140 egzemplarzy poradnika). Wszystkie egzemplarze poradnika zostaną dostarczone, na koszt Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego przy ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, po uprzednim (min. na 1-dzień przed planowana dostawą) powiadomieniu Zamawiającego. Łącznie z egzemplarzami drukowanymi wykonawca dostarczy wersję elektroniczną papierowej wersji wydruku poradnika, zapisanej w formacie PDF na nośniku elektronicznym - CD lub pendrive, wraz z osobnymi plikami rysunków i fotografii umieszczonych w poradniku. Przekazanie, nastąpi na podstawie protokołu odbioru, sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez osoby upoważnione z obu stron umowy. Wraz z podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu nieograniczone majątkowe prawa autorskie do całości przedmiotu umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.00.00-7, 79.55.00.00-4, 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do siwz, b) Oświadczenie o akceptacji warunków umowy - załącznik nr 3a do siwz,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzosipo.gizycko.edu.pl, bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie stanowi część projektu Nr LPR1/010/037 Rozwój infrastruktury i współpracy edukacji zdrowotnej, realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej EISP Litwa - Polska - Rosja 2007 - 2013, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ - pobierz (30.05.2014)

odpowiedźi na pytania - pobierz (05.06.2014r.)

informacja o wyborze oferty - pobierz (09.06.2014r.)