Giżycko, dnia 04.03.2014 r.
WE.0718.69.10.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO ZAJĘĆ KOMPETENCYJNYCH
I. Zamawiający
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół
i Placówek Oświatowych
ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko
Tel. 87 429 94 35, fax 87 428 11 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. Tytuł projektu
„Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działalnie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV. Nazwa przedmiotu zapytania
Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa materiałów biurowych do zajęć kompetencyjnych realizowanych w projekcie pn. „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”.
Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest na stronie Zamawiającego www.pzosipo.gizycko.edu.pl.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania
Materiały biurowe wg zestawienia, zgodnie z załącznikiem nr 2.
Kod CPV: 30 19 20 00 - 1; 30 19 00 00 – 7; 30 19 76 30 - 1
VI. Termin wykonania Zapytania
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 7 dni od wyboru Dostawcy. Dostawca zapewni dostawę na koszt własny do siedziby Zamawiającego wymienionych materiałów biurowych i pomocy dydaktycznych w ilości zgodnej z zamówieniem. Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty wyrażona w PLN winna zawierać wszystkie koszty jakie Dostawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).
VIII. Opis przygotowania oferty
Ofertę cenową należy złożyć zgodnie z formularzem ofertowym załącznik nr 1 stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do którego należy przedłożyć zestawienie Załącznik Nr 2. Zarówno załącznik nr 1, jak i Załącznik Nr 2 mają być wypełnione w całości. Koszty związane
z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Dostawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
IX. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający wybierze Dostawcę, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium.
X. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 07.03.2014 r., do godz. 15.00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
- * listownie na adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie” Dostawa materiałów biurowych do zajęć edukacyjnych”
- * osobiście w pokoju nr 21 w Powiatowym Zespole Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych,
ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko - * faxem 87 428 11 51
- * za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).
XII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego
(tel. e-mail, tel/ fax)
Emilia Kozłowska: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 87 429 94 35/ 87 428 11 51
XIV. Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania niniejszego zapytania,
- zmiany warunków lub terminów prowadzonego zapytania ofertowego,
- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Załączniki:
- załącznik nr 1 - Formularz oferty
- Załącznik nr 2 – zestawienie cenowe
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych na zajęcia kompetencyjne - scan pisma - pobierz (04.03.2014r.)
Załącznik nr 1. Formularz oferty - pobierz (04.03.2014r.)
Załącznik nr 2. Zestawienie cenowe - pobierz (04.03.2014r.)
WYBÓR OFERTY - SCAN PISMA - pobierz (10.03.2014r.)