Giżycko, dnia 29.05.2014 r.
WE.0718.69.25.2014
Zapytanie ofertowe na DOSTAWĘ ODZIEŻY KUCHARSKIEJ, HOTELARSKIEJ oraz OBUWIA
na potrzeby realizacji staży zawodowych”
I. Zamawiający
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół
i Placówek Oświatowych
ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko
Tel. 87 429 94 35, fax 87 428 11 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. Tytuł projektu
„Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działalnie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV. Nazwa przedmiotu zapytania
Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa odzieży kucharskiej, hotelowej oraz obuwia
na potrzeby realizacji staży zawodowych w projekcie pn. „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”.
Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest na stronie Zamawiającego www.pzosipo.gizycko.edu.pl.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania
Odzież kucharska i obuwie oraz odzież hotelarska, zgodnie z załącznikiem nr 3.
Komplet kucharza/ki składa się z: bluzy kucharskiej, spodni, zapaski, czapki i obuwia, natomiast komplet hotelarza składa się z: bluzki/ koszuli białej, spódnicy/spodni, kamizelki.
Łącznie 56 kompletów.
Zamawiający informuje, że na tym etapie zapytania ofertowego nie jest w stanie określić ilości kompletów odzieży w ramach danego zawodu (kucharza i hotelarza).
Zamawiający poda ilość kompletów odzieży wg. zawodów w podziale na poszczególne etapy realizacji zamówienia (zgodnie z rozdziałem VI) tylko dla wybranego Dostawcy/Wykonawcy.
Kod CPV: 18 00 00 00 - 9; 18 33 20 00 - 5; 18 23 00 00 - 0
VI. Termin wykonania Zapytania
Wymagany termin realizacji zamówienia, dostawa kompletnej odzieży:
Etap 1: (dla uczniów odbywających staż w lipcu): do 26.06.2014 r.
Etap 2: (dla uczniów odbywających staż w sierpniu): do 25.07.2014 r.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty wyrażona w PLN winna zawierać wszystkie koszty, jakie Dostawca/Wykonawca poniesie
z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).
VIII. Opis przygotowania oferty
Ofertę cenową należy złożyć zgodnie z formularzem ofertowym załącznik nr 1 stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do którego należy przedłożyć zestawienie Załącznik Nr 2. Zarówno załącznik nr 1, jak i Załącznik Nr 2 mają być wypełnione w całości. Koszty związane
z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Dostawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
IX. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający wybierze Dostawcę, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę na łączną cenę brutto
wg zestawienia cenowego (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
X. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 04.06.2014 r., do godz. 13.00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
-
osobiście lub listownie na adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie ”Dostawa odzieży kucharskiej, hotelarskiej oraz obuwia”
-
faxem 87 428 11 51
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji
na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).
XII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego
(tel. e-mail, tel/ fax)
Emilia Kozłowska: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 87 429 94 35/ 87 428 11 51
XIV. Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania niniejszego zapytania,
- zmiany warunków lub terminów prowadzonego zapytania ofertowego,
- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Załączniki:
-
Załącznik nr 1 - formularz oferty
-
Załącznik nr 2 – zestawienie cenowe
-
Załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia
DOKUMENTY DO POBRANIA:
1. SCAN pisma wraz z załącznikami - pobierz (29.05.2014 r.)
2. Załącznik nr 1 - formularz oferty - pobierz (29.05.2014 r.)
3. Załącznik nr 2 - zestawienie cenowe - pobierz (29.05.2014 r.)
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY - pobierz (11.06.2014 r.)