WE.0718.48.217.2012 Giżycko, dn. 28.07.2014r.
Zapytanie ofertowe o cenę
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych zaprasza Państwa do składania ofert na dostawę mebli szkolnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Giżycku w ramach projektu LT-PL/151 „Uczmy się od siebie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i wdrażanego w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej „Litwa-Polska”.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO.
Kod CPV- 39160000-1 meble szkolne
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych do Giżycka, których opis zawiera tabela poniżej.
Lp. |
Nazwa |
Ilość (szt.) |
Parametry minimalne |
1. |
Szafka szkolna szatniowa- 6-skrytkowa |
21 |
|
2. |
Szafka szkolna szatniowa 4-skrytkowa |
2 |
|
Zgodnie z wewnętrznymi zasadami udzielania zamówień publicznych naszą propozycję wysłaliśmy do kilku firm oraz opublikowaliśmy zapytanie ofertowe na stronie internetowej www.pzosipo.gizycko.edu.pl. Do realizacji wybierzemy firmę, która poda najniższą cenę za całość przedmiotu zamówienia i zaoferuje meble, które spełnią wymagania Zamawiającego. Z wybranym wykonawcą podpiszemy umowę na realizację niniejszego zamówienia.
Uwaga! W cenę należy doliczyć również koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do Giżycka. Dokładny adres dostawy zostanie podany Wykonawcy wybranemu w ramach niniejszego zamówienia.
W przypadku zainteresowania naszym zapytaniem, prosimy o złożenie podpisanej oferty
w Powiatowym Zespole Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycku: osobiście (pok. 21), przesłać pocztą, złożyć drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faxem na numer:(0-87) 428-45-65 do dnia 31.07.2014 r. do godziny 12:00.
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie odpowiada za termin dostarczenia przesyłek przez pocztę. Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się 31.07.2014.r o godz. 12.05 w pok. 28.
z poważaniem
DYREKTOR
/ - /
Kazimierz Ambroziak
DOKUMENTY DO POBRANIA:
Zapytanie ofertowe - scan - pobierz (28.07.2014r.)
Formularz oferty - pobierz (28.07.2014r.)
Ogłoszenie o wyborze oferty - pobierz (04.08.2014 r.)