Zapytania ofertowe archiwalne

utworzenie strony internetowej

Emilia Kozłowska
Odsłony: 2617

Giżycko, dnia 17 października 2013 r.

WE.0718.69.13.2013

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA STWORZENIE STRONY INTERNETOWEJ
ORAZ JEJ OBSŁUGĘ

 

  1. Zamawiający:

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół

i Placówek Oświatowych

ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko

Tel. 87 429 94 35, fax 87 428 11 51

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  1. Postanowienia ogólne:
  2. Zamówienie jest realizowane z pominięciem trybów określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) zgodnie z treścią art. 4 pkt 8 tejże ustawy oraz na podstawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 Euro wprowadzonego Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku nr 8.2013 z dnia 05 lipca 2013 r.
  3. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku,
    gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego lub cena przewyższy kwotę, jaka Zamawiający może przeznaczyć
    na sfinansowanie zamówienia.
  4. Zapytanie ofertowe wraz z formularzem oferty dostępny jest na stronie Zamawiającego www.pzosipo.gizycko.edu.pl .

 

Do głównych zadań realizowanych za pomocą strony internetowej należy:

  1. Promocja projektu – strona będzie zawierała najważniejsze informacje dotyczące m.in. celów projektu, działań realizowanych w ramach projektu. Strona będzie zawierała aktualizowaną na bieżąco kronikę projektu wraz z bogatą galerią zdjęć dokumentujących przebieg projektu;
  2. Upowszechnienie rezultatów projektu – strona będzie miała charakter ogólnodostępny.

 

  1. Nazwa przedmiotu zapytania

Zapytanie dotyczy wykonania usługi polegającej na stworzeniu strony internetowej oraz jej obsługi (aktualizacji danych) w ramach projektu pn. „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 droga do ich sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania:

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, każda część stanowi odrębną część zamówienia i będzie odrębnie oceniana. Wykonawca może złożyć ofertę
na wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia.

           

Część I. Stworzenie strony internetowej

Do głównych zadań należało będzie:

  1. opracowanie projektu strony i jej stworzenie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, strona ma być utworzona, jako subdomena konta głównego: www.projekty.zsz.edu.pl
  2. sprawdzenie działania strony,
  • Strona internetowa powinna być wyposażona w następujące funkcjonalności:
  1. zarządzania widocznością pozycji menu i artykułów,
  2. dodawanie plików graficznych, automatyczne tworzenie galerii zdjęć,
  3. funkcja strony do druku. Funkcja przeformatowania publikacji na stronie na format do druku;
  4. możliwość ewentualnego rozbudowania o kolejne kategorie (podstrony),
  5. edycja zawartości strony powinna odbywać się w trybie WYSIWYG.
  • Technologia

Technologia wykonania strony powinna pozwalać na rozbudowę strony oraz na podłączenie do niej dodatkowych modułów w przyszłości. Strona powinna poprawnie działać i pozwalać na jej edycję we wszystkich popularnych przeglądarkach.

  • Proponowany zarys struktury strony:
  1. Menu główne:
  • Informacja o projekcie:
    • Informacje o projektodawcy,
    • Charakterystyka projektu,
    • Aktualności – kalendarium, kolejne działania w projekcie
    • Kontakt,
    • Strefa uczestnika,
    • Dokumenty do pobrania (regulamin, formularze),
  1. Menu dodatkowe:
  • Galeria
  • Projekt funkcjonalny i graficzny powinien:
  1. Być opracowany wspólnie ze Koordynatorem Szkolnym po podpisaniu umowy;
  2. Być zgodny z Planem komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz
    z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Część II. Prowadzenie strony internetowej i jej aktualizacja

Prowadzenie strony internetowej, wraz z jej aktualizacją przez okres realizacji projektu tj. od momentu stworzenia strony do 30.06.2015r.

Do głównych zadań należało będzie:

  1. aktualizacja strony o bieżące materiały, artykuły przekazane przez Zamawiającego,
  2. nanoszenie poprawek (błędy edytorskie, itp.) do zamieszczanych informacji, artykułów o projekcie.

 

72413000-8 Usługi w zakresie projektowania stron WWW

 

  1. Oferta musi zawierać:
  2. Dla części I:
    1. Koncepcje opracowania strony – przykładowy wzór graficzny.
    2. Kosztorys opracowania projektu graficznego i stworzenia strony (w kwotach netto oraz brutto)

 

  1. Dla części II - Kosztorys prowadzenia, oraz aktualizacji strony internetowej, od dnia stworzenia strony do dnia zakończenia realizacji projektu, tj. 30.06.2015 r. (w kwotach netto oraz brutto)

 

UWAGA: Oferta powinna zostać podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta zgodnie z aktami statutowymi wykonawcy.

 

  1. Inne postanowienia

Wraz ze stworzeniem strony internetowej, Zamawiający nabywa od Wykonawcy autorskie prawa majątkowe do strony internetowej.

 

  1. Kryterium wyboru oferty:

cena brutto – 100%

 

  1. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”.
    2. W przypadku składania oferty w formie pisemnej na kopercie należy umieścić napis „Oferta na stworzenie strony internetowej wraz z jej aktualizacją w projekcie pn. Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego” Część ….

 

  1. Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21.10.2013 r. do godziny 13.00 w jednej z n/w form:

  • pisemnie (osobiście, listownie) na adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
  • w wersji elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  1. Termin realizacji zamówienia – 14 dni od dnia podpisania umowy.

 

  1. Warunki płatności:

Płatność na rzecz Wykonawcy będzie realizowana:

  1. Dla części pierwszej - po wykonaniu usługi stworzenia strony zgodnie
    z protokołem odbioru, przelewem w terminie do 14 dni od otrzymania faktury/rachunku.
  2. Dla części drugiej – za bieżącą aktualizację i prowadzenie strony – raz w miesiącu
    po przedłożeniu rachunku.

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty - pobierz (17.10.2013r.)
  2. scan pisma - pobierz (17.10.2013r.)

 informacja o wyborze oferty - pobierz (25.10.2013r.)