Giżycko, dnia 17.10.2013 r.
WE.0718.69.12.2013
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH i POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH ORAZ NA POTRZEBY
BIURA PROJEKTU
I. Zamawiający
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół
i Placówek Oświatowych
ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko
Tel. 87 429 94 35, fax 87 428 11 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. Tytuł projektu
„Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działalnie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
IV. Nazwa przedmiotu zapytania
Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych, zarówno do zajęć kompetencyjnych, jak i na potrzeby biura projektowego realizowanych w projekcie
pn. „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”.
Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest na stronie Zamawiającego www.pzosipo.gizycko.edu.pl.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, każda część stanowi odrębną część zamówienia i będzie odrębnie oceniana. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia – każda z części będzie oceniana odrębnie.
Zamówienie zostało podzielone na 4 odrębne części - załącznik nr 1 wg następującego zestawienia.
Część 1. Materiały biurowe i piśmiennicze na potrzeby biura projektowego
Część 2. Materiały biurowe na zajęcia kompetencyjne z psychologiem i doradcą zawodowym
Część 3. Materiały biurowe na zajęcia kompetencyjne z języka polskiego, matematyki, języka angielskiego, chemii, zajęć hotelarskich
Część 4. Pomoce dydaktyczne do zajęć z doradcą zawodowym
Kod CPV: 30 19 20 00 - 1; 30 19 00 00 – 7; 30 19 76 30 - 1
VI. Termin wykonania Zapytania
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od wyboru Dostawcy. Dostawca zapewni dostawę na koszt własny do siedziby Zamawiającego wymienionych materiałów biurowych i pomocy dydaktycznych w ilości zgodnej z zamówieniem. Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty wyrażona w PLN dla każdej części zamówienia winna zawierać wszystkie koszty jakie Dostawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).
VIII. Opis przygotowania oferty
Ofertę cenową należy złożyć oddzielnie na każdą część zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do którego należy przedłożyć zestawienie Załącznik Nr 1 dla odpowiedniej części. Zarówno formularz ofertowy, jak i Załącznik Nr 1 mają być wypełnione
w całości. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki
w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Dostawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
IX. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena każdej części zamówienia (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający wybierze Dostawcę, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium.
X. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 21.10.2013 r., do godz. 13.00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
- listownie na adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie” Dostawa materiałów biurowych i pomocy dydaktycznych do zajęć edukacyjnych oraz na potrzeby biura projektowego” – część ……
- osobiście w pokoju nr 21 w Powiatowym Zespole Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych,
ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko - faxem 87 428 11 51
- za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).
XII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego
(tel. e-mail, fax)
Emilia Kozłowska: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 87 429 94 35
XIV. Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania niniejszego zapytania,
- zmiany warunków lub terminów prowadzonego zapytania ofertowego,
- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Załączniki:
- Formularz oferty - pobierz (17.10.2013r.)
- Załącznik nr 1- pobierz (17.10.2013r.)
- scan pisma - pobierz (17.10.2013r.)
- Informacja o wyborze oferty - część 1 - pobierz (25.10.2013r.), część 2 - pobierz (25.10.2013), część 3 - pobierz (25.10.2013r.), cz 4 - pobierz (25.10.2013r.)