Zapytania ofertowe archiwalne

zapytanie ofertowe - materiały biurowe

Emilia Kozłowska
Odsłony: 1763

Giżycko, dnia 17.10.2013 r.

WE.0718.69.12.2013

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWYCH i POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH ORAZ NA POTRZEBY
BIURA PROJEKTU

 

I. Zamawiający

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół

i Placówek Oświatowych

ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko

Tel. 87 429 94 35, fax 87 428 11 51

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

II. Tytuł projektu

Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego

 

III. Program, Priorytet, Działanie

Program Operacyjny Kapitał Ludzki

Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,

Działalnie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

 

IV. Nazwa przedmiotu zapytania

Przedmiotem zapytania ofertowego jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych, zarówno do zajęć kompetencyjnych, jak i na potrzeby biura projektowego realizowanych w projekcie
pn. „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego
”.

 

Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami dostępne jest na stronie Zamawiającego www.pzosipo.gizycko.edu.pl.

 

V. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, każda część stanowi odrębną część zamówienia i będzie odrębnie oceniana. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub na całość zamówienia – każda z części będzie oceniana odrębnie.

Zamówienie zostało podzielone na 4 odrębne części - załącznik nr 1 wg następującego zestawienia.

Część 1. Materiały biurowe i piśmiennicze na potrzeby biura projektowego

Część 2. Materiały biurowe na zajęcia kompetencyjne z psychologiem i doradcą zawodowym

Część 3. Materiały biurowe na zajęcia kompetencyjne z języka polskiego, matematyki, języka angielskiego, chemii, zajęć hotelarskich

Część 4. Pomoce dydaktyczne do zajęć z doradcą zawodowym

 

Kod CPV: 30 19 20 00 - 1; 30 19 00 00 – 7; 30 19 76 30 - 1  

 

VI. Termin wykonania Zapytania

Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od wyboru Dostawcy. Dostawca zapewni dostawę na koszt własny do siedziby Zamawiającego wymienionych materiałów biurowych i pomocy dydaktycznych w ilości zgodnej z zamówieniem. Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego.

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

Cena oferty wyrażona w PLN dla każdej części zamówienia winna zawierać wszystkie koszty jakie Dostawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).

 

VIII. Opis przygotowania oferty

Ofertę cenową należy złożyć oddzielnie na każdą część zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania, do którego należy przedłożyć zestawienie Załącznik Nr 1 dla odpowiedniej części. Zarówno formularz ofertowy, jak i Załącznik Nr 1 mają być wypełnione
w całości. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki
w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Dostawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

 

IX. Kryteria wyboru oferty

Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena każdej części zamówienia (wartość brutto wyrażona           w PLN). Zamawiający wybierze Dostawcę, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium.

 

X. Miejsce i termin składania ofert

Termin składania ofert upływa 21.10.2013 r., do godz. 13.00.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

  • listownie na adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie” Dostawa materiałów biurowych i pomocy dydaktycznych do zajęć edukacyjnych oraz na potrzeby biura projektowego” – część ……
  • osobiście w pokoju nr 21 w Powiatowym Zespole Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych,
    ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko
  • faxem 87 428 11 51
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF

 

XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).

 

XII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego
(tel. e-mail, fax)

Emilia Kozłowska: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 87 429 94 35

 

XIV. Pozostałe informacje:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

- zmiany lub odwołania niniejszego zapytania,

- zmiany warunków lub terminów prowadzonego zapytania ofertowego,

- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny,
a tak
że do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

 

                                                                                                         

Załączniki:

  1. Formularz oferty - pobierz (17.10.2013r.)
  2. Załącznik nr 1- pobierz (17.10.2013r.)
  3. scan pisma - pobierz (17.10.2013r.)
  4. Informacja o wyborze oferty - część 1 - pobierz (25.10.2013r.), część 2 - pobierz (25.10.2013), część 3 - pobierz (25.10.2013r.), cz 4 - pobierz (25.10.2013r.)