Zapytania ofertowe archiwalne

|
Emilia Kozłowska
Odsłony: 1163

            Giżycko, dnia 10 października 2013 r.

 

WE.0718.69.9.2013

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ SEJFU HOTELOWEGO

 

Zamawiający:

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół

i Placówek Oświatowych

ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko

Tel. 87 429 94 35, fax 87 428 11 51

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zamówienie jest realizowane z pominięciem trybów określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) zgodnie z treścią art. 4 pkt 8 tejże ustawy oraz na podstawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 Euro wprowadzonego Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku nr 8.2013 z dnia 05 lipca 2013 r.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Technikum Nr 3 w Zespole Szkół Zawodowych w Giżycku sejfu hotelowego– 1 szt. (Sejf hotelowy typu : TG-2HLS Basic/poziom 0 Sejf hotelowy)
dla uczestników zajęć kompetencyjnych hotelarskich „Bez stresu i barier językowych w recepcji”
w ramach projektu „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Podane nazwy własne są przykładowe,
a Wykonawcy mogą zaoferować sprzęt równoważny pod warunkiem, że będzie spełniał takie same normy, parametry, standardy co sprzęt podany przykładowo.

 

Ogólne informacje techniczne dotyczące sejfu, które musi posiadać:

  • Zaprojektowane do zabezpieczenia dokumentów i wartościowych przedmiotów na wypadek kradzieży.
  • Spełnia wymagania zawarte w KT/101/IMP
  • Certyfikat Instytutu Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie
  • Korpus gięty jednopłaszczowy
  • Standardowo wyposażone w wysokiej klasy zamek elektroniczny: TG-HLS Basic – zamek posiada funkcje hotelowe + awaryjne otwieranie
  • Na wewnętrznej osłonie drzwi dodatkowe haczyki na klucze oraz pojemnik na np. paszport, dyskietkę, karty kredytowe, itp.
  • Zawias wewnętrzny
  • W standardzie otwory montażowe w dnie oraz śruby kotwiące
  • Dno wyklejane materiałem dekoracyjnym

 

Kod CPV: 44421300-0

 

  1. Termin realizacji zamówienia – do 18 października 2013 roku.
  2. Kryterium wyboru oferty:
    1. cena brutto – 100%
    2. Warunki płatności: płatność na rzecz Wykonawcy będzie realizowana po dostawie zgodnie z protokołem odbioru przelewem w terminie do 14 dni od otrzymania faktury.
    3. Inne istotne warunki zamówienia:

Na dostarczony sejf hotelowy Wykonawca udzieli co najmniej36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.

  1. Wykonawca zapewni transport na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego.
  2. Sposób przygotowania oferty:
    1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „OFERTA”. Do oferty należy załączyć wydruk ze strony z modelem zaproponowanego sejfu.
    2. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
    3. W przypadku składania oferty w formie pisemnej na kopercie należy umieścić napis „Oferta dotycząca zapytania cenowego na dostawę sejfu hotelowego”
    4. Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.10.2013 r.
      do godziny 13.00 w jednej z n/w form:
  • pisemnej (osobiście, listownie) na adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
  • faksem 87 428 11 51
  • w wersji elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty

 

 

FORMULARZ OFERTY

 

na wykonanie zamówienia …….....……………………………………………..poniżej 14 tys. EURO

                                                       (nazwa rodzaju zamówienia)

 

  1. Nazwa i adres zamawiającego:

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych

Ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. termin wykonania zamówienia …………………………………….
  2. okres gwarancji …………………………………………………….
  3. warunki płatności …………………………………………………..
  4. ………………………………………………………………………
  5. ………………………………………………………………………

 

  1. Forma złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11.10.2013 r. do godz. 13:00 w formie:

  • pisemnej (osobiście, listownie) na adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
  • faksem 87 428 11 51
  • w wersji elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

  1. Nazwa i adres wykonawcy

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

NIP:………………………………………………………………………………………………………....

Nr rachunku bankowego: …………………………………………………………………………....

 

  1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto ………………………. zł,

 

  1. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

 

  1. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty jest:
  1. ……………………………………………………………………………………
  2. ……………………………………………………………………………………

 

 

 

 

……………………..,dnia…………………….                                 ……………………………………

                                                                                                 ( podpis osoby uprawnionej)

 

 

 

                                                           (pieczęć wykonawcy)

 

 

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY - pobierz (15.10.2013r.)