Giżycko, dnia 10 października 2013 r.
WE.0718.69.9.2013
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ SEJFU HOTELOWEGO
Zamawiający:
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół
i Placówek Oświatowych
ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko
Tel. 87 429 94 35, fax 87 428 11 51
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamówienie jest realizowane z pominięciem trybów określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907) zgodnie z treścią art. 4 pkt 8 tejże ustawy oraz na podstawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14.000 Euro wprowadzonego Zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku nr 8.2013 z dnia 05 lipca 2013 r.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Technikum Nr 3 w Zespole Szkół Zawodowych w Giżycku sejfu hotelowego– 1 szt. (Sejf hotelowy typu : TG-2HLS Basic/poziom 0 Sejf hotelowy)
dla uczestników zajęć kompetencyjnych hotelarskich „Bez stresu i barier językowych w recepcji”
w ramach projektu „Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego”.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Podane nazwy własne są przykładowe,
a Wykonawcy mogą zaoferować sprzęt równoważny pod warunkiem, że będzie spełniał takie same normy, parametry, standardy co sprzęt podany przykładowo.
Ogólne informacje techniczne dotyczące sejfu, które musi posiadać:
- Zaprojektowane do zabezpieczenia dokumentów i wartościowych przedmiotów na wypadek kradzieży.
- Spełnia wymagania zawarte w KT/101/IMP
- Certyfikat Instytutu Mechaniki Precyzyjnej w Warszawie
- Korpus gięty jednopłaszczowy
- Standardowo wyposażone w wysokiej klasy zamek elektroniczny: TG-HLS Basic – zamek posiada funkcje hotelowe + awaryjne otwieranie
- Na wewnętrznej osłonie drzwi dodatkowe haczyki na klucze oraz pojemnik na np. paszport, dyskietkę, karty kredytowe, itp.
- Zawias wewnętrzny
- W standardzie otwory montażowe w dnie oraz śruby kotwiące
- Dno wyklejane materiałem dekoracyjnym
Kod CPV: 44421300-0
- Termin realizacji zamówienia – do 18 października 2013 roku.
- Kryterium wyboru oferty:
- cena brutto – 100%
- Warunki płatności: płatność na rzecz Wykonawcy będzie realizowana po dostawie zgodnie z protokołem odbioru przelewem w terminie do 14 dni od otrzymania faktury.
- Inne istotne warunki zamówienia:
Na dostarczony sejf hotelowy Wykonawca udzieli co najmniej36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Wykonawca zapewni transport na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego.
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy sporządzić na załączonym druku „OFERTA”. Do oferty należy załączyć wydruk ze strony z modelem zaproponowanego sejfu.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
- W przypadku składania oferty w formie pisemnej na kopercie należy umieścić napis „Oferta dotycząca zapytania cenowego na dostawę sejfu hotelowego”
- Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.10.2013 r.
do godziny 13.00 w jednej z n/w form:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
- faksem 87 428 11 51
- w wersji elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Załączniki:
- Formularz oferty
FORMULARZ OFERTY
na wykonanie zamówienia …….....……………………………………………..poniżej 14 tys. EURO
(nazwa rodzaju zamówienia)
- Nazwa i adres zamawiającego:
Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
Ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko
- Opis przedmiotu zamówienia
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
- termin wykonania zamówienia …………………………………….
- okres gwarancji …………………………………………………….
- warunki płatności …………………………………………………..
- ………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………
- Forma złożenia oferty
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11.10.2013 r. do godz. 13:00 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
- faksem 87 428 11 51
- w wersji elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Nazwa i adres wykonawcy
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP:………………………………………………………………………………………………………....
Nr rachunku bankowego: …………………………………………………………………………....
- Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto ………………………. zł,
- Oświadczam, że zapoznałem się z opisem zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
- Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty jest:
- ……………………………………………………………………………………
- ……………………………………………………………………………………
……………………..,dnia……………………. ……………………………………
( podpis osoby uprawnionej)
(pieczęć wykonawcy)
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY - pobierz (15.10.2013r.)